Cabaran Bekerja Dari Rumah

Berita Harian, 14 Februari 2006 menyiarkan gambar kami sekeluarga. Fokusnya tentang cabaran bekerja dari rumah. Kepada yang tidak sempat membacanya, boleh klik pautan ini. Saya kira ia boleh dibaca dalam tempoh satu minggu dari sekarang.

Tujuan saya bukanlah untuk berbangga dengan pencapaian yang sedikit ini. Ia diharap dapat memberi rangsangan kepada wanita lain yang turut mengalami situasi serupa. Bukannya banyak benar pun pencapaian saya. Sekadar memanfaatkan masa yang amat sedikit sambil melayan keghairahan untuk melakukan banyak perkara.

Apapun, alhamdulillah, Tuhan telah mengabulkan banyak permintaan saya walaupun sesetengahnya Dia menolak dengan penuh hikmah. Saya perlu banyak bersyukur di samping cabaran-cabaran yang disusun untuk mendewasakan diri.

Ulasan

Catatan Popular