20042007

Terima kasih untuk segala ucapan, SMS, kad dan apa sahaja bentuk ingatan untuk hari istimewa saya hari ini. Doa dan harapan yang sama juga untuk kalian, terangkum dalam ingatan saya.

Pun begitu, bulan April ini saya amat sibuk sekali menyempurnakan undangan. Sila lihat pada side bar untuk senarai aktiviti saya. Namun, kesibukan beginilah yang menyeronokkan dan membahagiakan. Bertemu pelajar, peminat sastera dan pencinta buku. Tiada hadiah yang lebih istimewa daripada itu.

Juga untuk bulan hari lahir ini, ada dua hadiah yang tidak disangka-sangka untuk saya. 2 buah cerpen tersiar serentak dalam Dewan Siswa (Minta Secawan Kopi Tenom) dan Dewan Budaya (Sepaun Daging Hutang).

Terima kasih, editor!

Ulasan

Nissa' Yusof berkata…
assalamualaikum, kak nisah. selamat hari lahir ya.huhuhu..jumpa di shah alam nanti.insyaAllah...
Unknown berkata…
Sdr Nisah,

Salam ulangtahun kelahiran. Moga tercapai segala yang diidamkan. Moga terus rajin berkarya.
Imran Yusuf berkata…
Tahniah, tahniah, tahniah Puan Nisah.

(Boleh tahu ulang tahun yang keberapa?) :)
Nazhatulshima N berkata…
Nisah,
Selamat Menyambut Ulangtahun! Semoga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur dan sihat walafiat.
omaQ berkata…
congrate :0


www.omaq.org
Tanpa Nama berkata…
Happy belated birthday, Nisah! Semoga hidup semakin sejahtera, gembira, bahagia dan bermakna.

p/s: tujuh hari selepas hari ulangtahun Nisah, hari jadi Kak Ira pula... dah makin tua kakak engkau ni! Lain kali kita 'celebrate' sama-sama tau (bila agaknya 'lain kali' tu... dah berbelas tahun kita tak jumpa kan).
Tanpa Nama berkata…
Selamat Hari Lahir, Kak Nisah.
Semoga beroleh kejayaan, kebahagiaan dan redhaNya sentiasa. Amin.
Nisah Haji Haron berkata…
Salam buat semua,

Terima kasih atas setiap ucapan yang penuh bermakna buat saya. Semoga doa yang sama dimakbulkan buat sdr semua, amin...
Zulfazlan Jumrah berkata…
KAK NISAH, SELAMAT HARI LAHIR DAN SEMOGA SELAMAT MELAHIRKAN ANAK. HE...HE..

Catatan Popular