Salam Idul Fitri

Dengan ini, saya ucapkan Selamat Hari Raya Idul Fitri.
Mohon maaf zahir dan batin

Saya undang sesiapa yang sudi untuk sama-sama berhari raya dengan saya. Seperti biasa, saya tidak ada acara rumah terbuka kerana saya dapati apabila 'diserbu' ramai tetamu, saya tidak dapat melayan tetamu dengan sepenuhnya. Jadi, sesiapa yang berkelapangan, silakan.

Yang sungguh-sungguh mahu datang, boleh e-mel saya nisah.haron@gmail.com untuk alamat kediaman.

Sementara itu, saya tinggalkan lagu raya kegemaran yang masih 'berhantu' hingga kini.


Ulasan

Miss Nukleas berkata…
selamat hari raya kak nisah. maaf zahir & batin.
Unknown berkata…
Salam Nisah,

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Nisah sekeluarga - Maaf Zahir Batin.
Salam Aidilfitri kepada kak Nisah, abang Syukri sekeluarga. Semoga Syawal mendatang ini membawa berkat Ramadhan yang ditinggalkan.
melanie berkata…
salam aidilfitri..
terima kasih kak Nisah..
buku dah sampai...
dgn baik dan elok..
terima kasih atas perkhidmatan

selamat hari raya
Puan Ainon Mohd. berkata…
Selamat Hari Raya, Puan Nisah!

Catatan Popular